رقیه خاتون(س)

زهرای سه ساله

رقیه خاتون(س)

زهرای سه ساله

بسم الله.باعنایات حضرت ولی عصر(عج)وتوفیقاتی
که حضرت رقیه به گروه فرهنگی مذهبی رقیه خاتون(س)داده است
بلاگ هایی درسراسر محیط های وبلاگ سازی ایجاد کرده و
درحال آمادگی برای جهاد مجازی هستیم.
ازهمه شما التماس دعا

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
نویسندگان

makarem news

از سوی دفتر معظّم له اعلام شد:

بیانیه حضرت آیت الله العظمى مکارم شیرازى(مدّظله) به مناسبت جنایت هولناک کویت

ما ضمن محکوم کردن شدید این جنایت بىسابقه و تسلیت به همه بازماندگان و همه برادران مسلمان اعم از شیعه و سنى و حتى غیر مسلمانان جهان هشدار مىدهیم که در برابر اینگونه حوادث سکوت نکنند  

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

جنایت فجیعى که در کویت به دست گروه‌هاى تکفیرى بیگانه از اسلام و بشریت رخ داد و جمع کثیرى از برادران و خواهران عزیز ما را به خاک و خون کشید نشان داد که گروه وحشى تکفیرى هیچ حدّ و مرزى را به رسمیت نمى‌شناسد، در ماه مبارک رمضان در خانه خدا، روز جمعه، در حال نماز کشتن افراد بیگناه حتى زنان و کودکان اوج بى‌رحمى و بى‌ایمانى و توحش است که تاکنون کمتر سابقه داشته است.
ما ضمن محکوم کردن شدید این جنایت بى‌سابقه و تسلیت به همه بازماندگان و همه برادران مسلمان اعم از شیعه و سنى و حتى غیر مسلمانان جهان هشدار مى‌دهیم که در برابر این‌گونه حوادث سکوت نکنند و بدانند این جنایت‌کاران هرگاه میدان پیدا کنند به هیچ کس حتى کسانى که امروز آنها را تأیید مى‌کند رحم نخواهند کرد و دامان خود آنها را نیز به زودى خواهد گرفت.
اگر مسلمین دست به دست هم بدهند به یقین ریشه کن کردن آنها کار مشکلى نیست و اگر امروز این کار را بکنند بهتر از فرداست.
ما یقین داریم که شهیدان این حادثه با شهیدان عصر پیغمبر اکرم (صلی الله علیه وآله وسلم) و شهداى کربلا محشور خواهند شد و مجروحان آنها نیز پاداش همان مجروحان را خواهند داشت.
ما از دولت محترم کویت مى‌خواهیم که این مسأله را به صورت کاملا جدى تعقیب کند و ریشه‌هاى آنها را در کویت بشناسند و به اشدّ مجازات محکوم کنند.
ما خود را با همه خانواده‌هاى داغدیده شریک مى‌دانیم و دعا مى‌کنیم که دست قدرت خداوند از آستین عدالتش هر چه زودتر بیرون آمده و این جنایت‌کاران را به وسیله مسلمانان بیدار و آگاه و شجاع به دیار عدم بفرستد.
وان نصر الله قریب

 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۸
خادم الرقیه

نظرات  (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی