رقیه خاتون(س)

زهرای سه ساله

رقیه خاتون(س)

زهرای سه ساله

بسم الله.باعنایات حضرت ولی عصر(عج)وتوفیقاتی
که حضرت رقیه به گروه فرهنگی مذهبی رقیه خاتون(س)داده است
بلاگ هایی درسراسر محیط های وبلاگ سازی ایجاد کرده و
درحال آمادگی برای جهاد مجازی هستیم.
ازهمه شما التماس دعا

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
نویسندگان

اطلاعیه مدیریت

دوشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۳۶ ق.ظ

وبلاگ رقیه خاتون(س)دراین اطلاعیه:

 خدمت امام عصر(عج)مقام معظم رهبری،عموم شیعیان وشیعیان کویت واقعه تاسف بار راتسلیت عرض می کنیم وامیدواریم لطف امام عصر(عج)مورد عنایاتشان قرارشان دهد.ان شالله

به بازماندگان این حادثه نیز تسلیت می گوییم وپذیرای این تسلیت باشید.

مدیریت وبلاگ رقیه خاتون(س)

برخی منابع دیپلماتیک اعلام کردند «عملیات تروریستی که روز جمعه در فرانسه، تونس و کویت به‌وقوع پیوست نتیجه شکست نظامی داعش و جبهه النصره طی روزهای گذشته در سوریه مقابل کُردها بود.»

این منابع با اشاره به پیشروی‌های اخیر کُردهای سوریه در مقابل گروه‌های تروریستی داعش و جبهه النصره، خاطرنشان کردند این گروه‌های تروریستی، غرب را در پی متهم کردن آن به حمایت از کُردها، هدف قرار می‌دهند.

این منابع اقدامات تروریستی دیروز در 3 کشور مزبور را غافلگیرانه و تصادفی نخواندند؛ چرا که به گفته آنها، دستگاه‌های امنیتی اطلاعاتی دارند که نشان می‌دهد داعش و دیگر گروه‌های تندرو و تکفیری خود را برای عملیات تروریستی در اروپا آماده می‌کنند. این دستگاه‌ها همچنین موفق شدند شمار زیادی از عناصر این گروه‌ها را بازداشت کنند.

طبق این گزارش، در حمله تروریستی به کارخانه‌ای در حومه شهر «لیون» در فرانسه، یک نفر کشته شد. یک مرد مسلح نیز به روی مسافران هتلی در شهر ساحلی «سوسه» در تونس آتش گشود که در این حادثه 39 نفر کشته شدند. در کویت هم، حمله انتحاری یک عضو داعش در مسجد شیعیان دستکم 25 کشته و صدها زخمی برجای گذاشت.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۸
خادم الرقیه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی