رقیه خاتون(س)

زهرای سه ساله

رقیه خاتون(س)

زهرای سه ساله

بسم الله.باعنایات حضرت ولی عصر(عج)وتوفیقاتی
که حضرت رقیه به گروه فرهنگی مذهبی رقیه خاتون(س)داده است
بلاگ هایی درسراسر محیط های وبلاگ سازی ایجاد کرده و
درحال آمادگی برای جهاد مجازی هستیم.
ازهمه شما التماس دعا

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
نویسندگان

باورها به دیده ها ختم می شود

پنجشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۴۷ ب.ظ

نبرد رسانه+پوستر

بشر امروز تلویزیون را یکی از اعضای اصلی و جدایی ناپذیر زندگی خود میداند. این عضو اصلی مانند خیلی دیگر از وسایل زندگی میتواند هم خطرناک باشد هم مفید، با این تفاوت که رسانه قادر است باورها، شخصیت و روان یک انسان را درگیر کند و ....

ادامه این نوشته را درادامه مطلب بخوانید...

بشر امروز تلویزیون را یکی از اعضای اصلی و جدایی ناپذیر زندگی خود میداند. این عضو اصلی مانند خیلی دیگر از وسایل زندگی میتواند هم خطرناک باشد هم مفید، با این تفاوت که رسانه قادر است باورها، شخصیت و روان یک انسان را درگیر کند و این امر باعث شده که بسیاری از قدرت ها و گروه های سیاسی اجتماعی و فرهنگی از این وسیله مهم و کاربردی نهایت استفاده را ببرند. در همین راستا آن دسته و گروهی که قدرتمند ترین رسانه را در دست داشته باشد بیشترین مخاطب را با تفکرات خود درگیر می کند.

resane1

به همین خاطر امپریالیزم غربی با بهره گیری از منابع ثروت اولین گام را در به اختیار گرفتن این نیروی عظیم برداشت و امروزه این گروه بیشترین و قدرتمند ترین رسانه های دنیا را در اختیار خود گرفته و افکار عمومی جهان را آنگونه که خود می پسندد هدایت و جهت دهی می کنند.

رسانه های خبری (BBC، france24، CNN،foxnews،Euronews،Deutsche Welle، الجزیره، العربیه و …) از مطرح ترین رسانه های خبری دنیا هستند که همه آنها در اختیار تفکر امپریالیسمی قرار دارد. امروزه ما در میدانی قرار داریم که باورها به دیده ها ختم می شود بنابراین هر گروهی که بتواند بیشتر و بهتر دیده ها را با خود همراه کند به عنوان پیروز این نبرد معرفی خواهد گرفت.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی